tirsdag 17. april 2007

Know Your Enemy

Da var tiden kommet for at jeg skal begynne å tenke på skole og dette de så fint kaller fremtid, og jeg kan jo ikke lyve å si at det ikke frister med studentpils. Det ser ut til at jeg tar turen til Oslo etter sommern, noe som passer meg utmerket:)

Etter en fantastisk påske har jeg igjen kommet inn gamle rutiner og trives godt her oppe som alltid. Nå ser jeg frem til litt varmere dager og god stemning i skogen!

Til helgen er det "Den Sorte Minks Orden", det innebærer større mengder alkohol og mye god mat, regner med jeg knipser noen shoots (som pensjonert papparrazi) og kommer med en rapport.



"Den som gode råd haver kan tjene seg gode daler" sa mannen til presten før han hadde seg med prestekjerringa.
-Quote Erik

1 kommentar:

Andrej sa...

Hei Erik. Jeg liker ikke det nye utseendet på bloggen din. Ser ut som credorussens hjemmeside. Men hvis du synes den er fin, synes jeg du skal beholde den. Ble bare litt tatt på sengen. GID KOZ 4e

Skogtur